Календарне планування




Результат пошуку зображень за запитом "календарне планування"
📆💻



КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ     

Інформатика

(у курсі “Я досліджую світ

Автори: Волощенко, О. В.; Козак, О. П.; Остапенко, Г. С.)

Програма  авторів під керівництвом Р. Б. Шияна   для  НУШ

 2 клас  (2020 -2021 н.р.)



  

уроку

Тема уроку

Дата  уроку

2 – А   2 – Б    2 - В  

I. Інтегрована тема «Зміни»

1.                      

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. У комп’ютерному класі. Властивості об’єктів і їх моделей. Групи об’єктів за одною спільною ознакою.

 

 

 

2.                      

Поняття про інформацію. Сприймання інформації людиною. Види інформації за способом сприйняття (зорова, слухова, дотикова, нюхова, смакова).

 

 

 

3.                      

Подія, послідовність подій. Укладання послідовності кроків

 

 

 

4.                      

Просте впорядкування даних

 

 

 

IІ. Інтегрована тема «Факти і здогадки»

5.                      

Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо).

Збереження даних та інформації на носіях. Приклади доступних носіїв.

 

 

 

6.                      

Правдиві та хибні висловлювання. Факти та вигадка. Припущення і фантазія. Прогнозування розвитку подій (казки, мультфільми, готові програми, ігри), порівняння результатів відповідно до висловлених припущень

 

 

 

7.                      

Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі. Створення найпростіших моделей (із підручних матеріалів, конструктора тощо та за допомогою цифрових пристроїв).

 

 

 

 

 

8.                      

Використання і пояснення готових схем, таблиць, понятійних карт для організації зібраної інформації.

 

 

 

IІІ. Тема місяця: «Територія»

9.                      

Передавання інформації в сучасному суспільстві. Програми та пристрої для спілкування в інтернеті, у безпечних онлайнових і офлайнових середовищах

 

 

 

10.                 

Програми та інструменти для створення простих зображень. Перегляд та використання простих інформаційних продуктів

 

 

 

11.                 

Читання інформаційних знаків. Створення власних. Орієнтування за допомогою інформаційних знаків та позначок на цифрових пристроях і у доступному середовищі

 

 

 

12.                 

Інформація для дітей і дорослих, приватна, особиста, сімейна, колективна, публічна

 

 

 

IV. Тема місяця: «Спільнота»

13.                 

Комунікація та співпраця

 

 

 

14.                 

Алгоритм. Наслідки порушення плану (алгоритму), послідовності подій у близькому середовищі, готових програмах, іграх.

 

 

 

15.                 

Складання простих алгоритмів для виконавця. Виконавець і його система команд. Виправлення помилок у планах і алгоритмах.

 

 

 

16.                 

Етика спілкування в мережах та в реальному житті, особливості цифрового спілкування. Як уникнути цькування і діяти у випадку образ у цифровому спілкуванні.

 

 

 

V. Тема місяця: «Цінності»

17.                 

Формулювання запитань (типу “так / ні”, відкриті, уточнювальні) до розповідей, текстів, завдань. Формулювання запитів для пристроїв і людей. Головні/ ключові слова для пошуку інформації в навколишньому середовищі та мережах (“про що я хочу дізнатися?”).

 

 

 

18.                 

Приклади фіксування інформації людиною і машиною. Кодування відповідей “так–ні” спеціальними знаками (0–1, червоний – зелений, жестами) тощо. Емотикони, інформаційні знаки, схеми як закодована інформація.

 

 

 

19.                 

Завдання прості і складні. Послідовність розв’язування складного завдання. Конструювання. Графічний редактор.

 

 

 

20.                 

Впорядкування простих послідовностей для розв’язування проблем, виявлення закономірностей і помилок у послідовностях

 

 

 

21.                 

Подія, послідовність подій. Презентуванння власних ідей, думок, готових чи створених інформаційних продуктів перед аудиторією.

 

 

 

22.                 

Наслідки порушення плану (алгоритму), послідовності подій у близькому середовищі, готових програмах, іграх. Складання простих

алгоритмів для виконавця.

 

 

 

23.                 

Алгоритм. Заповнення таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки. Програми та пристрої для простих розрахунків

 

 

 

VІІ. Тема місяця: «Ідеї-винаходи-відкриття»

 

24.                 

Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо). Збереження даних та інформації на носіях. Приклади доступних носіїв.

 

 

 

25.                 

Завдання прості і складні. Послідовність розв’язування складного завдання. Конструювання.

 

 

 

26.                 

Збереження інформаційних продуктів на пристроях.

 

 

 

27.                 

Програми та засоби, які полегшують спілкування з людьми з особливими потребами.

 

 

 

VІІІ. Тема місяця: «Рух і час»

28.                 

Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми. Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми.

 

 

 

29.                 

Перегляд навчального відео, анімацій, схем, пошук та навігація у безпечних мережах та інтернеті за допомогою цифрових пристроїв.

 

 

 

30.                 

Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі.

 

 

 

31.                 

Можливості цифрових пристроїв, призначення, вмикання / вимикання , перевантаження. Цифрові пристрої як приватна власність іншої

особи, колективу, організації.

 

 

 

IX. Тема місяця: «Все пов’язано з усім»

32.                 

Електронні тексти. Створення простих електронних текстів методом набору і голосовим.

 

 

 

33.                 

Алгоритм. Змінювання кроків для досягнення іншої цілі

 

 

 

34.                 

Що можуть і не можуть виконати машини і люди. Очікуваний результат.

 

 

 

35.                 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік

 

 

 

 


Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 3 класу НУШ
 2020 – 2021 н/р.
Матеріали до підручника "Я досліджую світ".   

     (авт. Волощенко О. В. та ін.)

 

 

 

№ уроку

 

 

Проблемне запитання

та навчальний зміст

 

 

 

Робота з комп’ютером

 

Клас

 

3 – А      3 – Б      3 - В

ТЕМА 1. ПОДОРОЖУЄМО І ВІДКРИВАЄМО СВІТ

 

Уроки 1-2

Що можна робити з інформацією?

Інформація та інформаційні процеси

в нашому житті. Порівняння інформації

у таблиці й діаграмі

 

Повторення — правила поведінки і безпеки

в комп’ютерному класі; клавіатурний

тренажер.

Програмне забезпечення — “Сходинки

до інформатики Плюс: Як поводитися

з комп’ютером, Кіт-риболов, Туристичні

маршрути”

 

 

Урок 3

Якою буває інформація? Властивості

інформації — актуальність, повнота

 

Повторення — клавіатурний тренажер.

Програмне забезпечення — “Сходинки

до інформатики Плюс: Поштовий голуб:

Україна, Кіт-риболов”

 

 

Урок 4

Чи всім джерелам можна довіряти?

Властивості інформації — достовірність

 

Програмне забезпечення — “Сходинки

до інформатики Плюс: Поштовий голуб:

Європа”. Пошук в Google

 

 

ТЕМА 2. МІЖ МИНУЛИМ І МАЙБУТНІМ

Урок 5

 

Що може спотворювати інформацію?

Спотворення інформації

під час передавання. Інформаційний шум:

що це таке, як його уникнути?

 

Робота з комп’ютерною програмою

на підтримку вивчення української мови.

Програмне забезпечення — “Сходинки

до інформатики

 Плюс: Куди податись

вояку”. Пошук в Google

 

 

Уроки 6-7

Як влаштований інтернет? Сайти та їхні

адреси. Створення власної бібліотеки

сайтів за допомогою функції “Вибране”

у браузері

 

Робота у браузері. Пошук цікавих сайтів.

Створення бібліотеки сайтів. Пошук

в Google.

Робота з комп’ютерною програмою

на розвиток логічного мислення.

Програмне забезпечення — “Сходинки

до інформатики

 Плюс: Ханойська вежа”

 

 

Урок 8

Що допоможе знайти інформацію?

Де можна знайти необхідну інформацію.

Порівняння різних джерел інформації.

Освітні веб-ресурси

 

Робота у браузері. Пошук інформації

у різних джерелах. Пошук в Google

 

 

ТЕМА 3. ЧАРІВНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ

 

Урок 9

Який ключ відмикає інтернет? Пошук

інформації в інтернеті. Ключові слова

та поради щодо їх вибору. Алгоритми

пошуку зображень і відео. Правила

роботи в інтернеті

спростовує твердження.

Пошук в Google

 

Добирання ключових слів, які допомагають

знайти інформацію для розв’язання

проблеми. Пошук відео та зображень за

визначеною темою. Пошук інформації, що

підтверджує чи

 

Урок 10

Як мандрувати сторінками сайтів?

Поняття про гіпертекст, гіперпосилання.

Навігація в інтернеті

 

Порівняння ефективності ключових слів.

Пошук відео й зображень за визначеною

темою. Переходи між сторінками сайтів за

гіперпосиланнями. Пошук в Google

 

 

Урок 11

Що краще — картинки чи тексти?

Способи подання інформації — текстовий,

графічний, числовий, звуковий, жестовий,

комбінований. Порівняння різних способів

 

Пошук зображень і відео за визначеною

темою.

 Пошук в Google.

 

 

Урок 12

Як поділитися інформацією? Способи

подання інформації

та їх взаємодоповнення. Локальні

та глобальні комп’ютерні мережі. Правила

пошуку інформації в інтернеті

 

Програмне забезпечення — “Сходинки до

інформатики Плюс: Нотний редактор”.

Пошук в Google

 

 

ТЕМА 4. ЕНЕРГІЯ

 

Урок 13

Як розкласти інформацію по поличках?

Файли та інформація, яка в них міститься.

Упорядкування даних на носіях інформації

 

Провідник. Упорядкування файлів.

Робота з комп’ютерною програмою на

підтримку вивчення математики.

Програмне забезпечення — “Сходинки до

інформатики Плюс: Курчата”

 

 

Урок 14

Як зберегти інформацію? Пошук

відомостей і збереження результатів

пошуку. Алгоритм збереження зображень

з інтернету. Порівняння носіїв інформації

 

Пошук і збереження зображень за темою.

Пошук в Google. Провідник. Упорядкування

знайдених файлів.

Робота з комп’ютерною програмою на

розвиток логічного мислення.

Програмне забезпечення — “Сходинки до

інформатики Плюс: Тетравекс”

 

 

Урок 15

Як оформити результати дослідження?

Схеми та діаграми для подання якісних

та кількісних характеристик.

Упорядкування інформації

 

Пошук і збереження зображень за темою.

Упорядкування знайдених файлів. Пошук в

Google. Провідник.

Робота з комп’ютерною програмою на

розвиток зорової пам’яті.

Програмне забезпечення — “Сходинки до

інформатики Плюс: Магазин”

 

 

Урок 16

Чи можна всьому вірити? Істинні та хибні

висловлювання. Що таке фейки

та як їх розпізнати?

 

Програмне забезпечення — “Сходинки до

інформатики Плюс: виконавці «Садівник»,

«Навантажувач»” (інтерактивний режим)

 

 

ТЕМА 5. СВІТ НЕВІДОМИЙ

 

Урок 17

У чому сила алгоритму? Виконавці

алгоритму. Створення лінійних алгоритмів

 

Програмне забезпечення— “Сходинки до

інформатики Плюс: виконавці «Садівник»,

«Навантажувач»” (програмування)

 

 

Урок 18

Для чого потрібні моделі? Моделі

навколо нас. Моделювання ситуацій

повсякденного життя за допомогою

моделей

 

Експериментування з готовими та

складеними моделями за допомогою

цифрових пристроїв і програм.

Програмне забезпечення для Android —

ігри-моделювання “Gears logic puzzles”,

головоломка з водою “Акведуки”, “Rube

Goldberg Machine Tricks”

 

 

Урок 19

Як поєднати умову і команду? Логічне

слідування. Алгоритми

з розгалуженнями та їх перевірка

 

Створення алгоритму з розгалудженням.

Програмне забезпечення — “Сходинки до

інформатики Плюс: виконавець

«Восьминіжка»” (інтерактивний режим)

 

 

ТЕМА 6. СВІТ НЕВИДИМИЙ

 

Урок 20

Чи всі команди алгоритму ми

виконуємо? Алгоритми

з розгалудженнями та їх перевірка

 

Створення та налагодження програми з розгалудженням.

Програмне забезпечення — “Сходинки до

інформатики Плюс: виконавець

«Восьминіжка»” (програмування)

 

 

Урок 21

Як “відредагувати” алгоритм? Логічні

та алгоритмічні помилки у програмі

та їх виправлення.

 

Створення та налагодження програми з розгалудженням.

Програмне забезпечення — “Сходинки до

інформатики Плюс: виконавець

«Восьминіжка»” (програмування)

 

 

Урок 22

Як перетворити текст на таблицю?

Подання інформації у таблицях.

Порівняння текстової інформації, поданої

різними способами. Заповнення

створених таблиць

 

Занесення даних у попередньо створену

таблицю. Текстовий редактор Word.

Створення та налагодження програми з розгалудженням.

Програмне забезпечення — “Сходинки до

інформатики  

Плюс: виконавець

«Восьминіжка»” (програмування)

 

 

Урок 23

Як із зображення зробити ілюстрацію?

Роль зображень у тексті. Вставлення

зображень у текстовому редакторі Word

 

Редагування тексту. Вставка зображення у

текст. Поворот зображення. Занесення

даних у попередньо створену таблицю.

Текстовий редактор Word

 

 

ТЕМА 7. ПРИХОВАНІ МОЖЛИВОСТІ РЕЧЕЙ

 

Урок 24

Чому редакторів має бути багато?

Порівняння текстового і графічного

редактора

 

Створення оголошення у графічному й

текстовому редакторах. Текстовий редактор

Word. Графічний редактор Paint

 

 

Урок 25

З чого складається презентація?

Презентація та її складники. Основні

елементи вікна редактора презентацій

PowerPoint. Порівняння вікон редактора

презентацій PowerPoint і графічного

редактора Paint. Удосконалення створеної

презентації

 

Ознайомлення з основними елементами

вікна редактора презентацій PowerPoint.

Створення презентації. Редактор

презентацій PowerPoint

 

 

Урок 26

Як створити гіперпосилання?

Використання презентацій. Створення

гіперпосилань у редакторі презентацій

PowerPoint

 

Пошук відео. Створення гіперпосилання у

презентації. Пошук в Google. Редактор

презентацій PowerPoint

 

 

Урок 27

Для чого змінювати вигляд тексту?

Форматування  текстів у редакторі

презентацій PowerPoint

 

Створення презентації. Форматування

тексту в редакторі презентацій. Редактор

презентацій PowerPoint

 

 

ТЕМА 8. ПОГОДА

 

Урок 28

Що допомагає створити презентацію?

Об’єкти на слайдах презентації. Цифрові

пристрої, їхнє призначення і взаємодія.

Використання цифрових пристроїв у

повсякденному житті

 

Робота з цифровими пристроями

(фотоапарат, смартфон, сканер тощо).

Створення презентації. Редактор

презентацій PowerPoint

 

 

Урок 29

Звідки брати матеріал для презентацій?

Поради щодо перевірки знайденої

інформації. Створення презентацій

 

Пошук і перевірка інформації. Створення

презентації. Пошук в Google. Редактор

презентацій PowerPoint

 

 

 

Урок 30

Чи завжди фотографіям можна вірити?

Віртуальна й доповнена реальності, їх

використання у повсякденному житті.

Цифрові пристрої, які допомагають

створити віртуальну реальність. Створення

презентацій

 

Пошук і перевірка інформації. Робота з

цифровими пристроями (фотоапарат,

смартфон, сканер тощо). Створення

презентації. Пошук в Google. Редактор

презентацій PowerPoint

 

 

Урок 31

Як презентувати свою роботу?

Послідовність створення презентації.

Правила оформлення слайдів презентації.

Цифрові пристрої, потрібні для

демонстрації презентації. Створення

презентації

 

Пошук і перевірка інформації. Робота з

цифровими пристроями (фотоапарат,

смартфон, сканер тощо). Створення

презентації. Пошук в Google. Редактор

презентацій PowerPoint

презентації. Створення

презентації

 

 

ТЕМА 9. Я — ЛЮДИНА

 

 

Уроки 32-

33

Як організувати роботу над проєктом?

Вибір теми проєкту. Що потрібно для

роботи над проєктом

 

Пошук і перевірка інформації. Робота з

цифровими пристроями (фотоапарат,

смартфон, сканер тощо). Створення

презентації. Пошук в Google. Редактор

презентацій PowerPoint

 

 

Уроки 34- 35

 

 

Як зацікавити слухачів? Пам’ятка

доповідача. Розподіл обов’язків під час презентації проєкту. Презентація

створеного продукту

 

Пошук і перевірка інформації. Робота з

цифровими пристроями (фотоапарат,

смартфон, сканер тощо). Створення

презентації. Презентація роботи. Пошук в

Google. Редактор презентацій PowerPoint

 

 

Урок 36

Повторення вивченого матеріалу за рік

 

Календарно-тематичне планування уроків

Інформатики в 4 класі 

2020 -2021 н.р.

                                   

№ уроку

Тема уроку

Дата  проведення уроку

4 – А      4 – Б     4 - В

Тема 1. Графіка

1.

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними.

 

 

2.

Інструктаж з БЖД. Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами.

 

 

3.

Інструктаж з БЖД.  Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю).

 

 

4.

Інструктаж з БЖД.   Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів.

 

 

5.

  Інструктаж з БЖД  Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону.

 

 

6.

  Інструктаж з БЖД Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо.

 

 

7.

Інструктаж з БЖД. Створення колажу із зображень.

 

 

Тема 2. Текст

 

 

8.

Інструктаж з БЖД. Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі.

 

 

9.

Інструктаж з БЖД. Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем.

 

 

10.

Інструктаж з БЖД. Абзаци, посилання, заголовки, зміст.

 

 

11.

Інструктаж з БЖД. Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.

 

 

12.

Інструктаж з БЖД. Списки. Послідовні списки у текстах.

 

 

13.

Інструктаж з БЖД. Таблиці. Доповнення готових таблиць.

 

 

14.

Інструктаж з БЖД. Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.

 

 

Тема 3. Співпраця в Інтернеті

 

 

15.

Інструктаж з БЖД. Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням.

 

 

16.

Інструктаж з БЖД. Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування.

 

 

17.

Інструктаж з БЖД. Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів.

 

 

18.

Інструктаж з БЖД. Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів.Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів.

 

 

19.

Інструктаж з БЖД. Сучасні пристрої для співпраці.

 

 

Тема 4. Алгоритми з розгалуженням і повторенням

20.

Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженням.

 

 

21.

Інструктаж з БЖД. Цикли: повторення задану кількість разів.    Повторення до виконання умови.

 

 

22.

Інструктаж з БЖД. Алгоритми з циклами.

 

 

23.

Інструктаж з БЖД. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей.

 

 

24.

Інструктаж з БЖД. Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою.

 

 

25.

Інструктаж з БЖД. Використання логічних висловлювань з «якщо - то...».

 

 

26.

Інструктаж з БЖД. Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей

 

 

Тема 5. Інформація

 

 

27.

Інструктаж з БЖД. Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.

 

 

28.

Інструктаж з БЖД. Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.

 

 

29.

Інструктаж з БЖД. Складові комп’ютера.

 

 

30.

Інструктаж з БЖД. Пристрої введення та виведення інформації.

 

 

31.

Інструктаж з БЖД. Зберігання інформації. Носії інформації.

 

 

32.

Інструктаж з БЖД. Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.

 

 

33.

Інструктаж з БЖД. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.

 

 

34.

Повторення і систематизація навчального матеріалу                       за ІІ семестр.

 

 

35.

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків
Інформатики
для 2 класу
(до підручника М.М.Корнієнко, С.М.Крамаровська, І.Т.Зарецька)

№ уроку
Тема уроку
Дата проведення уроку
Тема 1. Інформація
1.                       
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.
Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика».

2.                       
Інструктаж з БЖД. Сприймання людиною інформації.
Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова.

3.                       
Інструктаж з БЖД. Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації.

4.                       
Інструктаж з БЖД. Пристрої для роботи з інформацією.

Тема 2. Комп’ютери та інші пристрої
5.                       
Інструктаж з БЖД. Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією.

6.                       
Інструктаж з БЖД. Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу.

7.                       
Інструктаж з БЖД. Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво).

8.                       
Інструктаж з БЖД. Виділення обраного тексту в середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів.

9.                       
Інструктаж з БЖД. Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.

10.                   
Інструктаж з БЖД. Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями.

Тема 3. Інтернет
11.                   
Інструктаж з БЖД. Початкові уявлення про Інтернет.

12.                   
Інструктаж з БЖД. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладки браузера. Посилання. Закладка.

13.                   
Інструктаж з БЖД. Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.

14.                   
Інструктаж з БЖД. Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.

15.                   
Інструктаж з БЖД. Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах.

16.                   
Інструктаж з БЖД. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови.
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.



Тема 4. Графіка
17.                   
Інструктаж з БЖД. Поняття ком’ютерної графіки.

18.                   
Інструктаж з БЖД. Програми для створення за змінювання графічних зображень.

19.                   
Інструктаж з БЖД. Змінювання готових зображень.

20.                   
Інструктаж з БЖД. Створення зображень. Зображення з геометричних фігур.

21.                   
Інструктаж з БЖД. Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.

22.                   
Інструктаж з БЖД. Створення зображень за зразком

23.                   
Інструктаж з БЖД. Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.

24.                   
Інструктаж з БЖД. Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень.

25.                   
Інструктаж з БЖД. Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень.

Тема 5. Команди та виконавці
26.                   
Інструктаж з БЖД. Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці.

27.                   
Інструктаж з БЖД. Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.

28.                   
Інструктаж з БЖД. Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.

29.                   
Інструктаж з БЖД. Порівняння двох або більше предметів.

30.                   
Інструктаж з БЖД. Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів.

31.                   
Інструктаж з БЖД. Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками.

32.                   
Інструктаж з БЖД. Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення.

33.                   
Інструктаж з БЖД. Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення  різних предметів.

34.                   
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.
Робота з розвиваючими програмами.

35.                   
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.







Календарно-тематичне планування уроків
Інформатики
для 3 класу
(до підручника М.М.Корнієнко, С.М.Крамаровська, І.Т.Зарецька)


 уроку
Тема уроку
Дата проведення уроку

Тема 1. Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу
за 2 клас
1.                       
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2-й клас.

2.                       
Графічний редактор Paint.

Тема 2. Інформаційні процеси і комп’ютер
3.                       
Способи подання повідомлень (текстовий, графічний, звуковий, відео, умовні жести та сигнали, комбіновані).

4.                       
Носії повідомлень.

5.                       
Поняття про символи.

6.                       
Кодування символів.

7.                       
Кодування та декодування повідомлень.

8.                       
Кодування та декодування повідомлень.

9.                       
Дані. Кодування даних в комп’ютері.

10.                   
Опрацювання та зберігання даних за допомогою комп’ютера.

11.                   
Робота з програмами на розвиток логіки, пам’яті, просторової уяви.

Тема 3. Файли та папки. Вікна та операції над вікнами
12.                   
Поняття файлу.

13.                   
Поняття папки. Вкладені папки. Перегляд вмісту папок.

14.                   
Основні об’єкти вікна (рядок заголовка, кнопки керування, робоча область). Операції над вікнами.

15.                   
Поняття меню. Контекстне меню. Різні способи запуску програм на виконання.

Тема 4. Пошук даних в Інтернеті
16.                   
Поняття про комп’ютерну мережу.
Повторення і систематизація навчального матеріалу
 за І семестр.

17.                   
Поняття про Інтернет.

18.                   
Поняття веб-сторінки, її адреси. Знайомство з програмою-браузером.

19.                   
Гіперпосилання.

20.                   
Правила пошуку даних в Інтернеті. Збереження даних, знайдених в Інтернеті.

21.                   
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті.

Тема 5. Робота із презентаціями
22.                   
Презентація та слайди.

23.                   
Середовище редактора презентацій. Відкриття презентації. Запуск на перегляд презентації.

24.                   
Створення простих презентацій. Збереження презентацій.

25.                   
Вставляння та форматування текстових об’єктів слайду.

26.                   
Вставляння та переміщення графічних об’єктів слайду.

27.                   
Створення графічних об’єктів презентації.

28.                   
Створення простих презентацій. Фотоальбом.


Тема 6. Алгоритми і виконавці
29.                   
Алгоритми і виконавці.

30.                   
Середовище виконання алгоритмів. Виконання алгоритмів.

31.                   
Словесне подання алгоритмів.

32.                   
Середовище виконання алгоритмів Скретч.

33.                   
Складання алгоритмів для виконавців.

Тема 7. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за 3-й клас
34.                   
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.
Робота з розвиваючими програмами.

35.                   
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.






Календарно-тематичне планування уроків
Інформатики
для 4  класу


Тема уроку
Дата проведення уроку

Тема 1. Графіка
1.                       
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.
Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними.

2.                       
Інструктаж з БЖД. Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами.

3.                       
Інструктаж з БЖД. Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю).

4.                       
Інструктаж з БЖД. Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів.

5.                       
Інструктаж з БЖД. Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону.

6.                       
Інструктаж з БЖД. Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо.

7.                       
Інструктаж з БЖД. Створення колажу із зображень.

Тема 2. Текст
8.                       
Інструктаж з БЖД. Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі.

9.                       
Інструктаж з БЖД. Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем.

10.                   
Інструктаж з БЖД. Абзаци, посилання, заголовки, зміст.

11.                   
Інструктаж з БЖД. Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.

12.                   
Інструктаж з БЖД. Списки. Послідовні списки у текстах.

13.                   
Інструктаж з БЖД. Таблиці. Доповнення готових таблиць.

14.                   
Інструктаж з БЖД. Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.

Тема 3. Співпраця в Інтернеті
15.                   
Інструктаж з БЖД. Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням.

16.                   
Інструктаж з БЖД. Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування.

17.                   
Інструктаж з БЖД. Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті.
Рівні доступу до навчальних матеріалів.

18.                   
Інструктаж з БЖД. Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів.
Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів.

19.                   
Інструктаж з БЖД. Сучасні пристрої для співпраці.


Тема 4. Алгоритми з розгалуженням і повторенням
20.                   
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженням.

21.                   
Інструктаж з БЖД. Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.

22.                   
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з циклами.

23.                   
Інструктаж з БЖД. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей.

24.                   
Інструктаж з БЖД. Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою.

25.                   
Інструктаж з БЖД. Використання логічних висловлювань з «якщо - то...».

26.                   
Інструктаж з БЖД. Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей

Тема 5. Інформація
27.                   
Інструктаж з БЖД. Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.

28.                   
Інструктаж з БЖД. Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.

29.                   
Інструктаж з БЖД. Складові комп’ютера.

30.                   
Інструктаж з БЖД. Пристрої введення та виведення інформації.

31.                   
Інструктаж з БЖД. Зберігання інформації. Носії інформації.

32.                   
Інструктаж з БЖД. Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.

33.                   
Інструктаж з БЖД. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.

34.                   
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.

35.                   
Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.


Немає коментарів:

Дописати коментар